tisdag 4 augusti 2009

Tungt..

Chea!

Idag repade In Nuce Entertaiment! Och våra livespelningar kommer bli så sjuktsjukt tighta! Helt amasing, 3 bra rappare och en fantastisk DJ! Sjukt nice kan jag säga direkt!

Början av dagen så umgicks jag med Sulan och hans två ungar! Trevligt!

Sedan gick jag hem och väntade på The In Nuce Family! Så fixade vi lite och drog över till The DJ in the family, Andy Field!
Repade ihop allting och ja, crazy!

Gigget igår var också galet! Älskar stockholmare! Sålde 15 st Mexxi & Si-Kret tee's bara på spelningen! Gick sjukt bra!

Imorgon så ska jag och massor av polare till bodaborg och bli pånyttfödd. Kommer bli sjukt kul! Älskar utmaningar! Men nu måste jag slagga så jag orkar upp imorgon!

Kan också meddela om att nya hemsidan är uppe! Så glid in och droppa en kommentar i gästboken!

Http://www.innuce.nu
Http://www.Mexxiochsi-kret.se
Http://www.mnposers.com

Peaches!

Inga kommentarer: