söndag 2 augusti 2009

Yeh..

Ah shit alltså! Länge sedan jag skrev här! Har inte riktigt haft tid. En vecka har gått, och det har verkligen hänt massor, men ändå ingenting!

I tisdags så var det öldrickande med tobbe! "it was nice"
I onsdags fick jag och Andy Field en inpulsgrejj om att åka till sthlm och hälsa på hans far! Och det gjorde vi.
I Torsdags så gick vi på stan i sthlm och bara kolla på allt möjligt folk, och kom hem på kvällen, då var det nästintill läggdags så jag gick och la mig.
I Fredags så var jag mest bitter, gick hemma en del, sen hängde jag med tobbe ut, vi var ner på kontoret och allting blev bra, och på kvällen blev det en vinkväll, gick och la mig tidigt..
Igår vaknade jag tidigt, bakfull, sprang ner på stan och gick på bolaget sen var det bara hem till andy. Han fyllde ju faktiskt 20 år, grattis! Sen var det full rulle från klockan 14.00 och jag, Degen & Zink gick ifrån Andy, runt halv 8 i morse.
Och nu har jag vaknat, kände verkligen att OK/Q8 besöket var välbehövt att få lite krubb i magen innan man gick och la sig i morse!

Idag är det vell en lugn och fridfull dag som gäller. Mår inge bra alls. kanske en promenad eller liknande.

Btw, imorgon spelar jag och Andy Field! kommer bli kul, på lördag spelar vi också, och den 15 augusti spelar hela In Nuce Entertaiment på kolsvanatta, det kommer bli kul! och det roligaste kommer vara att vi har en maskot med oss :)

vi hörs av om mer info! och dylikt!

Peaches!

Inga kommentarer: